martes, 25 de octubre de 2016

"Ourense, un Plan Perfecto"

Salientar que onte a Casa de Galicia en Madrid, acolleu a presentación da campaña promocional deseñada polo Concello de Ourense que leva por título "Ourense, un Plan Perfecto"
Interviñeron no acto o delegado da Xunta en Madrid, José Ramón Ónega López, que deu a benvida aos participantes e asistentes, na súa calidade de anfitrión, o alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, o concelleiro de Turismo, Jorge Pumar, e o xefe de Área Comercial da Xerencia de Servizos Comerciais Norte de Renfe, Mariano Santiso del Valle.
A campaña será visible en mupis de Ponferrada, Santiago, A Coruña, León e, sobre todo, de Madrid, onde se concentrarán en Atocha, Chamartín e a parada de metro da T4. A campaña engloba accións promocionais do Festival de Cinema, o Concurso de Petiscos "Sabores de Ourense", o Samaín, os Magostos e os recursos termais, patrimoniais, culturais e comerciais da cidade. Ademais, do 27 de outubro ao 9 de novembro, os billetes de tren con destino a Ourense desde Madrid terán un 30% de desconto, grazas a un acordo de Renfe co Concello.
Ao tratarse Ourense da entrada da Alta Velocidade a Galicia, unha das claves da campaña "Ourense, un Plan Perfecto" baséase nun acordo con Renfe: todos aqueles que visiten Ourense desde Madrid, desde o km 0 do armazón ferroviario de España, terán un 30% de desconto entre o 27 de outubro e o 9 de novembro, ambos os incluídos. Sobre este acordo falou Mariano Santiso del Valle.
O encargado de explicar os detalles da campaña foi o alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, quen desvelou que o motivo da súa presentación en Madrid responde a que se trata da gran fonte de turistas de escapada da cidade. "Simplemente un dato: dos 16.260 turistas rexistrados na nosa Oficina Municipal de Turismo durante o pasado ano, 3.701 procedían da capital de España. Madrid está a piques de duplicar, mesmo, aos turistas que máis nos visitan desde o noso ámbito galego, que son os procedentes da Coruña, con 1.471 rexistros no ano 2015", sinalou o rexedor de Ourense, capital de provincia con 107.000 habitantes que se significa por aglutinar no outono un gran número de actividades singulares cun gran potencial turístico.
Jesús Vázquez puxo en valor o "gran tesouro" da cidade de Ourense: o seu termalismo. "Porque aínda que non sexamos unha cidade costeira, temos un océano de auga quente baixo os nosos pés. Porque somos a capital termal de Galicia. Porque Ourense é a segunda cidade de Europa, por detrás de Budapest, en caudal termal. E esa riqueza poboa as nosas ribeiras do Miño en forma de termas que deixan marabillados a todos aqueles que nos visitan. Non temos praia (aínda que a máis próxima teñámola a apenas 100 quilómetros), pero si temos unha área singular con auga quente mineromedicinal onde o relax e o contacto coa natureza é o noso emblema".

Tamén se referiu o alcalde de Ourense á identidade da propia cidade, cuxo patrón, San Martín, celebra o seu 1.700 aniversario o 11 de novembro, data singular, á súa vez, por ser o día dos Magostos, a festa con maior arraigamento entre os ourensáns. Declarada de interese turístico, o Magosto é unha festividade eminentemente gastronómica e social: as cuadrillas xúntanse no monte, asan castañas e chourizos, proban o viño novo e gozan dunha festa entre amigos. "Toda unha experiencia tipicamente ourensá", observou.

Pero non só de magostos nútrese a oferta turística de Ourense no outono. En poucos días, concretamente o sábado, arrinca a 21 edición do Festival de Cinema Internacional de Ourense. Jesús Vázquez subliñou que a programación do festival baséase en tres liñas vertebradoras: a sección oficial, os focos -a modo de retrospectiva- e as seccións paralelas. Todas as obras suman un total de 73 proxeccións repartidas ao longo de 109 sesións distintas. 27 das proxeccións desta edición son premiers: nunca se puideron ver en España con anterioridade.

Cultura de altura unida a gastronomía de calidade. O rexedor ourensán recalcou que desde o venres os fogóns vístense de gala para protagonizar oConcurso de Petiscos Sabores de Outono, que este ano alcanza a súa novena edición. Máis de medio centenar de establecementos ofrecerán delicatessen elaboradas con produtos de tempada (castañas, cogomelos, etc...) ao prezo máximo de 2,5 euros. E sen esquecer a parte lúdica dirixida aopúblico infantil, co Samaín como tradición ancestral recuperada na cidade de Ourense.

"Por todas estas razóns, e porque Ourense é unha cidade sorprendente, cun carácter amable, hospitalario e chea de vida, é polo que presentamos ´Ourense, un Plan Perfecto´ nesta época do ano", recalcou Jesús Vázquez.
Un plan perfecto para gozar dun destino turístico singular capaz de sorprender aos viaxeiros máis esixentes. "Porque Ourense está a apenas 10 minutos dunha das xoias naturais de Galicia: a Ribeira Sacra, conformada por paisaxes únicas, dignos da mellor longametraxe. Porque é unha cidade cun riquísimo patrimonio artístico e monumental, cunha vida cultural intensa que converte a Ourense na ´Atenas de Galicia´". Non en balde, durante esta época alberga unha das exposicións fotográficas máis importantes e asentadas de Galicia, con máis de 30 edicións ás súas costas: o Outono Fotográfico inaugura a tempada cultural da cidade. Unha cita que celebra o seu trixésimo cuarta edición convertida xa nun clásico da axenda cultural xa non de Ourense, senón de toda Galicia.
"E non só iso. Ata xaneiro co orgullo de presumir do proxecto cultural máis importante e ambicioso de Galicia: ´Prego, 100 anos´, dedicado a un dos artistas ourensáns máis importantes, Manuel Prego de Oliver, con motivo do centenario do seu nacemento", engadiu o rexedor.
Antes da emisión do anuncio promocional da campaña "Ourense, un Plan Perfecto", que explicou o concelleiro de Turismo, Jorge Pumar, o alcalde, Jesús Vázquez, concluíu sinalando que "Ourense sorprende e namora. Por iso quero concluír convidándolles a todos a que visiten Ourense, descubran Ourense, gocen de Ourense e vivan Ourense. Estou seguro de que non lles defraudará".